Pian on vappu ja sen tuoma loma ohi. Huomenna taas pääsee homeisille koulun penkeille.
No, ainakaan kukaan ei voi väittää, ettei minulla olisi tänäänkään ollut hauskaa päivää. Olin (taas vaihteeksi) serkkuni kanssa, ja olimme rullaluistelemassa, se oli kyllä melko rasittavaa, kun tuuli niin kovaan, vastatuuleen ei ollut kiva mennä. Rullaluisteluretken jälkeen menimme meidän pihalle ottamaan aurinkoa. Shortsit ja tuubitoppi päälle ja eikun ulos! Toki vähän ajan päästä kun paikoillaan makoili, alkoi tuuli käydä taas epämukavaksi > peitto päälle. Viritin kaikki maailman systeemit paikkamme viereen, ettei tuulisi, ja se toimi! Toki sitten aurinko meni puun taakse, eikä siihen enään paistanut aurinko.. Kaikki ihan turhaan, tuli aika turhautunut olo. No ei se mitään. Ida (serkkuni) sitten lähti kotiin ja minä jäin myös kotiin, ajattelin kyllä vielä lähteä toisen kaverin kanssa, mutta perse jäi penkkiin kiinni.
Unohdin eilen kertoa, meidän järkyttävästä retkestä kauppaan peruukit päässä, joskus tuntuu että olemme (minä&Ida) harvinaisen tyhmiä! No, tuli sentään jonkunlaista vappufiilistä! Ja olen todella, todella ylpeä itsestäni ja Idasta, että me pidimme tipattoman vapun! Propsit siitä. Toki en muutenkaan ole mikään alkoholin paras ystävä, joten minulle se oli melko normaalia. Ja sitäpaitsi, meillä on ilman alkoholiakin hauskaa !!

Huomenna sitten onkin taas harjoitukset, pitäisi varmaan vielä tänään käydä juoksulenkillä, että jaksaa huomenna jotain tehdäkkin. Tänäaamuna kyllä ikävikseni huomasin, että olen taas tulossa flunssaan, taas on nuha, ja kurkku kipeä ja yskittää. Ei kiva! Jos kuume tekee comebackin, niin en jaksa! Ja muuten, hyvää toukokuuta kaikille! Nyt voin sanoa ylpeänä, että ensi kuussa alkaa loma, ja minulla on synttärit! Jos huomenna laskisin, olisi tasan kuukausi, että alkaisi kesäloma, ja tasan kaksi kuukautta, että lähdemme prahaan! Voi, sitä odotellessa!
Lähdemme siis salibandyjoukkueeni kanssa prahaan pelaamaan, olimme siellä myös 2010, jolloin tulimme pronssimitalit kaulassa pois sieltä. Ei voi ihan sanoa, että olisimme olleet silloin euroopan kolmanneksi parhaita, koska ei siellä nyt ihan jokaista maata ollut, mutta todella monia oli kyllä! On pakko myöntää, että on kyllä ikävä sitä kymmentä päivää, kun olimme prahassa, toivottavasti heinäkuun matkasta tulee myös todella hauska, enkä usko että siitä on huolta, parhaassa seurassa kun olen! Tosin, pelaamme ''parempaa'' sarjaa nyt, joten mitalitavoitteet ovat nyt vaikeampia saavuttaa, tsemppiä silti nyt jo, meidän koko joukkueellemme. Pelasimme kyllä tällä kaudella C-tytöissä todella hyvin, olimme Suomen kahdeksan parhaan joukoissa, ihan hyvä fiilis!

No ei sen enempää tältä päivältä ! smiley






Praha kuvamateriaalia 2010 ^ heart paras joukkue!


Vähän uudempaa, vuonna 2012 ihan on otettu. smiley


Ihan pakko pistää tämäkin tänne, ei liity meidän joukkueeseen, vaan kouluun. Perjantaina siis oli
mauttomuuden päivät (tarkoitus pukeutua mahdollisimman mauttomasti)!