GLADA VAPPEN !
Tällaista en olekaan viela kokeillut, että kirjoitan aamulla, tai päivällä, blogia, odottaen iltaa ! Mulla on ollut ihan sairaan hauska vappu, tai tänäänhän vasta on vappu, mutta tarkoitan koko lomaa. Tänään siis ei ole koulua, eikä vielä huomennakaan, joten kaikki irti vapusta !!
Perjantaina siis alkoi loma, koulun jälkeen, silloin en tehnyt vielä mitään, olin salibandyharkoissa, jonka jälkeen katsoin leffaa kotona äidin kanssaheart Lauantaina olin taas vaihteeksi parhaan ystäväni, eli serkkuni kanssa ja menin heille yöksi. Sunnuntaina eli eilen olin syömässä perheen kanssa rannassa, jonka jälkeen olin tosi hyvän ystäväni kanssa, ihme kyllä, en serkkuni. Kiersimme pitkin isoa keskustaa ja näimme joitan kavereita, siitä tuli kyllä aika hyvä mieli, koska olen melkein aina serkkuni kanssa, ja meillä on sellaista juttua, mitä kukaan muu ei ymmärrä, joten olemme aina kahdestaan, enkä ole yleisesti kenenkään muun kanssa, joten oli mukavaa nähdä joitan kavereitakin välillä, sellaisiakin, joiden kanssa olen viimeksi ollut viime kesänä! Kuitenkin, eilen illalla rakas serkkuni tuli meille yöksi, koska olimme niin jaloja, ettemme halunneet hänen nukkuvan yksin kotona.
Tunnen kuitenkin pientä häpeää eilisillan takia, innostuin vähän juttelemaan kaikille, nimenomaan kaikille pojille (hyvä minä). Puhuin taas vaihteeksi eksälleni, ei siinä mitään mutta yötä myöten alkoi tulla sellainen väsymys, että juttu meni vähän yli. Onneksi hän tuntee minut, niin ei sillä niin väliä.
Ja olen tosi tosi tosi tosi ylpeä itsestäni, että pystyn puhumaan kyseiselle eksälleni niin vapaasti, olemme kerran ennenkin eronnut, enkä puhunut hänelle kahteen kuukauteen mitään, hän on kuitenkin niin hyvää seuraa, että kyllä hänelle kannattaa jutella vaikka emme yhdessä enään olekkaan, enkä haluaisikaan!
Ensimmäisen kerran eromme jälkeen minusta ihan oikeasti tuntuu siltä, että EN halua olla hänen kanssaan yhdessä! Jotenkin minun on hyvä olla näin, kun ei tarvitse kokoajan ajatella meidän riitojamme, tai sitä mitä sanon hänelle. Hän on kuitenkin juuri nyt minun niin hyvä ystäväni, että minun on hyvä olla näinkinsmiley En kuitenkaan kiistä, ettenkö tykkäisi hänestä vieläkin, se kuuluu asiaan, mutta niinhän se on että, jätkiä tulee ja meneewink

Hyviä päivänjatkoja teille ! Tai, varmaankin itselleni, koska ei tätä kukaan lue, mutta se ei ole asian pointti. Vappuja !!