Jotenkin haikee olo, en yhtään tiiä mitä ajatella mistään. Mun parasystävä.. No ei ole enään, se siitäkin. Mutta kuitenkin, toisesta asiasta kolmanteen, tutustuin eilen mopokoulussa sellaseen tosi kivaan poikaan, ja toki kun kerroin siitä kavereille, niin heti hän on minun uusi ihastus, EI. Ei tarkoita sitä, että jos sanoo jonkun vastakkaisen sukupuolen olevan kiva, että tykkäisi hänestä, mutta kaverini eivät näytä tajuavan sitä. Tiedän kyllä ihan itse, kenestä pidän, ja kenestä en.
Ärsyttää tosi paljon, kun oon jäänyt makoilemaan tähän tilanteeseen, enkä osaa päästää mun eksästä irti. Tiedän, olen vasta yläasteella, ja minulla on vielä koko elämä elettävänä, mutta silti, saadaanhan me nuoretkin joskus olla tälläisiä, saammehan? Kuitenkin, kun ajattelee, kuinka ihana aika meillä oli, niin tuntuu todella turhalta heittää se koko aika vain muistoihin. Olisin halunnut muistoja vielä enemmänkin, mutta se siitäkin. Ken tietää, mitä tulevaisuudessa tuleekaan vastaan..?

Ei mulla oo oikein mitään sanottavaa tänään, tänään oli kyllä ihan mukava päivä, olimme koulun kanssa Turussa katsomassa elokuvaa, ja koulupäivä meni tosi nopeesti, ja se oli tosi rento. Koulun jälkeen käväisin fysioterapiassa (kärsin vaikka mitä vaivoja), jonka jälkeen parhaan ystävän, serkkuni, kanssa myllyyn käymään ja lenkille. Tuli tosi hyvä fiilis siitä lenkistä, kerrankin jaksoin nostaa itseäni niskasta, ja väkisin raahata itseni lenkille, saa sitten helpommin harkoistakin kiinni, kun 40 asteen kuume vei edellis viikolla kaiken kunnon ja kaikki voimat.

Eilen, kun mainitsin että haluan puhua eksälleni yhden jutun.. No, en ole vieläkään saanut sitä sanottua. Toki facebookissa sitä on mahdoton sanoa hänen poissaolonsa vuoksi, enkä kehtaa lähettää viestiä tai soittaa. Ehkä pitäisi, mutta sitä se on kun ei uskalla.
Mun pitäis varmaan mennä nukkumaan, huomenna kahdeksaksi kouluun, ja onhan kello jo yli kymmenen, ja silti istuskelen vielä tietokoneen ääressä vaikka iltatoimetkin ovat vielä tekemättä. Toki nukkumaanmeno olisi hyvä idea, koska minulla on vähän huono olo. Adioooooos !